İçeriğe geç

Kantin Açma Belgesi Nereden Alınır

Kantin açmak için hangi belgeler lazım?

3. **Gereken Belgeler**: Okul kantinini açmak için bazı belgelere ihtiyacınız olacak. Bunlar arasında Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak, sabıka kaydı olmamak, en az ilkokulu bitirmiş olmak, nüfus cüzdanı fotokopisi, ikametgah belgesi ve imza sirküleri gibi belgeler yer alıyor.

Kantincilik belgesini nereden alabilirim?

Bu belgeler Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı kurumlardan alınmakta olup e-devlet üzerinden başvurulabilmektedir. 6. MEB onaylı kantin ustalık belgesi: Bu belge kantin işletmeciliği mesleğinde ustalık seviyesine ulaşmış kişilere verilmekte olup mesleki eğitim merkezlerinden alınabilmektedir.

Kantincilik belgesi ne kadar sürede alınır?

Kantin yöneticisi olma eğitimi 120 saat sürmektedir. Eğitimin sonunda üniversite tarafından tanınan “Kantin Yöneticiliği Sertifikası” alacaksınız.

Kantin işletme ustalık belgesi nasıl alınır?

Usta çıraklık eğitimine kayıt yaptırıp 2 yıllık pratik eğitim süresi içerisinde 256 saatlik teorik eğitimi tamamlayanlar, sınavda başarılı olmaları halinde kalfalık belgesi almaya hak kazanmalarının ardından ustalık belgesi almaya hak kazanacak.

Bir kantinci aylık ne kadar kazanıyor?

Verilere göre kantin görevlisi 2024’ten itibaren aylık ortalama 17 bin 500 TL maaş alacak. Kantin görevlisi 2024’te en düşük maaş 17 bin 100 TL alırken, en yüksek maaş 23 TL olacak.

Kantinci olmak için ne yapmalı?

Kantin İşletmeciliği Kursu, kantin işletmecisi olarak çalışan veya çalışmak isteyen kişilerin 113 saatlik kantin işletmeciliği eğitimi sonunda aldıkları sertifikadır. (Tamamlama sertifikasıdır.) Kurumumuz aracılığıyla alacağınız kantin işletmeciliği sertifikası ömür boyu geçerli olup ustalık sertifikasına eşdeğerdir.

Kantin hijyen belgesi nereden alınır?

E-devlet şifresi PTT şubelerinden alınabilir. E-devlet şifresi ile e-devlet sayfasına giriş yaptıktan sonra “Tarım ve Orman Bakanlığı” bölümüne tıklayın. Daha sonra “Gıda işletmelerinde çalışanların hijyen eğitimi” seçeneğini seçin. Bu sayfada hijyen sertifikası başvurusunda bulunmak için ihtiyaç duyduğunuz bilgi ve belgeleri bulacaksınız.

İşyeri açma belgesi nereden alınır?

Bu belgelerden herhangi birine sahipseniz, yerel Ticaret Odası’nızdan iş yeri açılış belgesi başvurusunda bulunabilirsiniz.

Kalfalık belgesi ile kantin açılır mı?

Maddede adı geçen “Kantin İşletmeciliği Usta Belgesi”ne sahip olanlar kabul edilir. Ancak, katılımcıların hiçbiri ustalık belgesine, iş yeri açma belgesine, kalfalık belgesine veya bunlardan hiçbiri yoksa çıraklık belgesine sahip değilse, bu belge zorunludur.”

Kantin ihaleleri kaç yıllıktır?

11.

E-devlet ustalık belgesi nasıl alınır?

Kimlik numaranızı ve e-devlet şifrenizi girerek giriş yapabilirsiniz. “Sertifika Talebi” butonuna (Milli Eğitim Bakanlığı) tıklayın. 4-) Barkodlu Belge Oluştur butonuna tıklayın. 5-) Sağ üstteki “Dosya İndir” butonuna tıklayarak belge bilgisayarımızın masaüstüne kaydedilecektir. Belgenizi uzun zaman önce aldığınız için henüz sisteme yüklenmemiştir.

Okul kantin ihalesine kimler girebilir?

e) Gerçek kişiler ihaleye katılabilir; şirketler, dernekler, vakıflar ve sendikalar ihaleye katılamaz. f) 65 yaşını doldurmamış olmak. g) Kantin ustalığı belgesi, kalfalık belgesi, iş yeri açma belgesi, mesleki ve teknik eğitim diploması ve kurs tamamlama belgelerinden birine sahip olmak.

Kantin açmak için hangi belgeler gerekli?

2- Yemekhanelerde, kendi uzmanlık alanlarında en az ustalık belgesi, iş yeri açma belgesi, kalfalık belgesi, mesleki ve teknik eğitim diploması ve mezuniyet belgesi sahibi olan, eğitim-öğretim ortamına ve öğrenci psikolojisine uyum sağlayabilecek kişiler istihdam edilir.

Kursa gitmeden ustalık belgesi nasıl alınır?

Mesleğini belli bir süredir icra eden kişiler herhangi bir eğitime katılmadan sadece sınava girerek ustalık belgesi alabilirler. Ustalık belgesi almak isteyen kişi mesleğini belli bir süredir icra ediyorsa ve bunu SSI hizmet belgesi ile belgelendirebiliyorsa denklik belgesi alması gerekir.

Kantin işletme ruhsatı nasıl alınır?

Kantin işletme belgesi almak için izlemeniz gereken adımlar şunlardır: İş planınızı hazırlayın: … Vergi dairesine başvurun: … 3. İş yeri seçimi: … Hijyen standartlarını koruyun: … İzin ve ruhsatlar: … 6. Eğitim ve sertifikalar: … Başvuru ve denetim: … 8. Sürekli izleme ve güncelleme:

Kantin hijyen belgesi nereden alınır?

E-devlet şifresi PTT şubelerinden alınabilir. E-devlet şifresi ile e-devlet sayfasına giriş yaptıktan sonra “Tarım ve Orman Bakanlığı” bölümüne tıklayın. Daha sonra “Gıda işletmelerinde çalışanların hijyen eğitimi” seçeneğini seçin. Bu sayfada hijyen sertifikası başvurusunda bulunmak için ihtiyaç duyduğunuz bilgi ve belgeleri bulacaksınız.

Kantin desteği ne kadar?

Kantin Desteği, Ankara Büyükşehir Belediyesi’nin sosyal yardım alan vatandaşların ilkokul çağındaki çocuklarının okulda yeterli ve sağlıklı beslenmesini sağlamak amacıyla hayata geçirdiği bir uygulamadır. Uygulama kapsamında 14 ihtiyaç sahibi bulunmaktadır.

Kantin ihalesine kimler girebilir?

e) Gerçek kişiler ihaleye katılabilir; şirketler, dernekler, vakıflar ve sendikalar ihaleye katılamaz. f) 65 yaşını doldurmamış olmak. g) Kantin ustalığı belgesi, kalfalık belgesi, iş yeri açma belgesi, mesleki ve teknik eğitim diploması ve kurs tamamlama belgelerinden birine sahip olmak.

Dükkan açma belgesi nereden alınır?

Bu belgelerden herhangi birine sahipseniz, yerel Ticaret Odası’nızdan iş yeri açılış belgesi başvurusunda bulunabilirsiniz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

şişli escort Gaziantep Üniversiteli Escort